piatok 7. augusta 2020

Ja Som Ten

Ježišove slová k nám:

Ja Som Ten – 7. augusta 2020

Ja Som Ten, ktorého všetci Potrebujete. Som váš Pomocník, váš Stvoriteľ a Záchranca. Som váš Zdroj Života. Som Cesta, Pravda a Život. Niet nikoho Mne podobného a ani Nikdy nebude. Som Ten, o ktorom to celé je.

Oni Ma Nenávideli a mnohí Ma stále Nenávidia, pretože Ma Nepoznajú, to kto Som a to čo Dokážem urobiť. Mnohí Ma Nenávideli bez príčiny a stále nenávidia. Zomrel Som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie preto, aby mali Večný Život. Som jediný Mesiáš sveta. Som Ten, s ktorým musíte byť všetci Uzmierení a v Pokoji. Som Darca Pokoja, Princ Pokoja a bezo Mňa nebude Žiaden pravý pokoj vo svete, iba virvar.

Ja Som Jediný Kráľ Môjho Večného Kráľovstva. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán. Som Kráľ kráľov a Pán pánov.

Som Ten, pri ktorom musíte byť v Bázni a Úcte a Poznať Ho Reálne. Som Ten, ktorý Píše Mená do Knihy Života alebo ich aj Odníma. Som Ten, ktorý vám Dovolí Vojsť do Neba alebo vás Odmietne. Ja Som Ony Jediné Dvere. Nedávajte sa nikým oklamať so lžami a prázdnymi prisľúbeniami. Poznajte ma, Toho v ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Toto je Mi Potešiteľné.

Musíte byť tí, ktorých Môžem použiť pre budovanie Môjho Večného Kráľovstva a všetci pre Moje Oslávenie. Ja Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Volám hriešnikov k Pokániu, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Som Ten, ktorý vás Miluje a Stará sa o vás.

https://www.youtube.com/watch?v=KRvOg7Lc4vE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...