nedeľa 16. augusta 2020

Budete vidieť lietajúce plazy, obrov a ľudských hybridov s vašimi vlastnými očami, vraví Pán


Budete vidieť lietajúce plazy, obrov a ľudských hybridov s vašimi vlastnými očami, vraví Pán - 14. augusta 2020


Sofoniáš 1, 14-18: 14 Blízko je deň Hospodinov, veľký, blízko a príde veľmi rýchlo. Čujte, hlas dňa Hospodinovho! Horko tam bude kričať hrdina. 15 Ten deň bude dňom prchkého hnevu, dňom úzkosti a súženia, dňom búrky a pustošenia, dňom tmy a hustého mraku, dňom oblaku a mrákavy, 16 dňom trúby a surmy proti ohradeným mestám a proti vysokým uhlom. 17 A zovriem človeka úzkosťou, a budú chodiť ako slepí, pretože hrešili proti Hospodinovi, a ich krv bude vyliata ako prach, a ich telá budú ako lajná. 18 Ani ich striebro ani ich zlato nebude ich môcť vytrhnúť v deň prchkého hnevu Hospodinovho, a ohňom jeho žiarlivosti bude strávená celá Zem, pretože koniec, ale hrozný, učiní všetkým obyvateľom Zeme.
Vodcovia Babylonu (USA): Vidím diabla a čarodejníkov modliacich sa teraz vo vašich právnických domoch. Zatúlali ste sa ďaleko od času požehnaní, ktoré som dal vašim praotcom. Pokračujete ničiť môj najväčší dar mužovi a žene, ktorý som učinil na počiatku môjho stvorenia. (detičky) Dával som vám požehnania, teraz ste si priniesli kliatbu na seba a na vašich ľudí. Akým druhom spustnutých a skazených ľudí ste sa stali? Otvorene sa mi posmievate pred národmi zeme. Spálim vašu zem požiarom. Mocní muži a poľné šelmy budú nariekať a fňukať. Odovzdám vás vašim nepriateľom. Videl som všetko čo ste urobili vo tme. Spálim vaše mestá, zničím vašu úrodu, znečistím vašu vodu, umlčím všetky vaše stroje, pokryjem zem s temnotou, odstránim spravodlivých. Ľudia Babylonu, dôverovali ste zavádzajúcim slovám, ustanovili ste si vodcov, ktorí uctievajú cudzích bohov a peniaze. Dovoľujete tyranom prevziať riadenie národa, ktorý kedysi uctieval Ja Som. Ja Som Boh siedmych hromov. Zanedlho odpútam zúrivosť v národoch. Lietajúce plazy z minulosti vás opäť navštívia. Budete vidieť a počuť o mnohých čudných zjavoch. Nebojte sa, padnutí budú videní medzi vami. Boli vám dávané pokyny, aby ste sa pripravili. Hladomor, nákazy a vojna sa rozhojnia. Nebojte sa. Teraz vám dávam varovanie. Silný prelud prichádza. Budete sa kajať a pokoríte sa predo Mnou, keď vaše oči uvidia tieto zjavy?
Čiastkové vysvetlenie od Pána na otázku sestry Barbary: "Mocní muži a šelmy poľa budú nariekať a fňukať. Mocní muži sú obri z minulosti. Šelmy poľa sú napoly ľudia a napoly zvieratá."

Jeden z komentárov pod videom:
Pred rokmi som mal "tréningový sen", kde som bol v triede. Uprostred miestnosti bola veľká bedňa a z nej vyšiel ohyzdný lietajúci plaz. Okamžite som počul v mojom Duchu tieto slová... "CVIČ SA NEBYŤ VYSTRAŠENÝ! ON ŤA NEDOKÁŽE VIDIEŤ, ALE DOKÁŽE VYCÍTIŤ STRACH!" Teda som sledoval a študoval tohto plaza a praktizoval som potláčanie akéhokoľvek strachu z neho. Plaz vedel, že som bol v tej miestnosti, ale nemohol ma vidieť a bol týmto veľmi frustrovaný. V jednom okamihu, sa ostro obrátil a prišiel priamo ku mne a cezo mňa prešiel ten najmenší záchvev strachu. Keď sa to stalo, lietajúci plaz divoko pričuchol ku vzduchu a Ja som vedel, že mohol vycítiť ten strach, ktorý som dovolil aby ma v tom okamihu uchopil. Rýchlo som sa modlil k Ježišovi aby posilnil moje predsavzatie a plaz stratil môj pach. Sen sa skončil. Takže vezmite si srdce, Bojovníci Najvyššieho, ste skrytí v našom Záchrancovi a títo lietajúci plazi vás nedokážu vidieť! Zotnite ich a NEBOJTE SA! Ďakujem ti, sestra Barbara. Kiež budeme všetci v plnej zbroji a pripravení!

https://www.youtube.com/watch?v=9h-O4rCAl8k

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...