sobota 8. augusta 2020

Mnohí sú zvedení

Ježišove slová k nám všetkým:

Mnohí sú zvedení – 8. augusta 2020

Mnohí sú zvedení a vo tme, pretože veria lžiam ako pravde. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Vy všetci musíte byť v úplnej Pravde. Ja vás Privádzam do celej Pravdy pomocou Môjho Ducha. Ja Som Pravda. Som jediná Cesta, Pravda a Život. Som Zdroj Života. Ja Dávam Večný Život a Nikto iný. Mimo Mňa nie je žiaden iný a ani Nikdy nebude, iba zvodcovia, vlci v ovčích rúchach.

Ja Som jediný Mesiáš, Princ Pokoja. Vy všetci musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou. Ja Som Jediný, kto vám dovolí Vstúpiť do Neba alebo vás Odmietne. Musím byť s vami Spokojný, nájsť vás za Hodných v onen Deň, aby ste Vstúpili do Neba. Mnohí sa pokúsia Vstúpiť, ale Nebudú toho schopní. Nebuďte zvedení. Nikto nechce byť sklamaný. Cesta k Večnému Životu je Úzka.

Jestvuje cesta, ktorá sa mnohým zdá správna, ale jej koniec vedie len k smrti, k večnému zatrateniu a Nie k Večnému Životu. Mnohí sa veľmi tvrdo pokúšajú rozšíriť Úzku Cestu, ale budú sklamaní, ak sa Neprebudia pre Pravdu. Vy všetci musíte byť deťmi Svetla a Nie temnoty, inak len zavádzate sami seba. Ja Som Svätý a aj vy musíte byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí.

Poviem mnohým v onen Deň, Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. Nebuďte zvedení. Nie každý, kto Mi Vraví, Pane, Pane, Ma Uvidí. Nie každý Zdedí Moje Večné Kráľovstvo. Ja Rozhodujem a Nikto iný. (Matúš 7,21-23!) Vždy Hľadajte aby ste Mi boli Potešiteľní. Žite vaše životy Hodné Mňa a Môjho Večného Kráľovstva.

https://www.youtube.com/watch?v=8XGcYyQ5lXg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...