štvrtok 27. augusta 2020

Keď čas zostane stáť, všetci budú vedieť, že Ja Som Autor času

Keď čas zostane stáť, všetci budú vedieť, že Ja Som Autor času. - 27. 8. 2020, o 7:24 hod.
(Ježišovo slovo vypočuté v srdci bratom Danielom a zdieľané s nami)
Moje slovo sa nevráti neplatné, pretože Ja Som večné svetlo. Toto svetlo horí jasne v Mojich deťoch. Môj súd dopadá na skazených, ktorí bývajú varovaní mojimi poslami a prorokmi. Títo muži učenia sa hľadajú vysvetlenia, pritom Ja som odpoveďou. Či si neuvedomujú, že ja som začiatok a koniec. Keď čas zostane stáť, všetci budú vedieť, že Ja Som autor času. Udalosti sa odvinú cestou, ktorá je známa len Mne. Nech vás dnešok nájde v modlitbe, nech sa stane Moja vôľa.
(Jozue 10, 12-14.)

https://www.youtube.com/watch?v=D0JyUQ7RhcE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...