nedeľa 16. augusta 2020

Jedno srdce- Teraz!

Jedno srdce- Teraz! - 27. júna 2020 (Božie živé slovo, réma zdieľaná od 278pikelk)

Moja dcéra, napíš Moje slová pre tých s ušami na počúvanie. Moje deti, čo vás rozdeľuje, musí sa pominúť. Vidím Moje deti rozdelené. Hádajú sa kvôli doktríne. Zatvárajú sa pred druhými kvôli ich vlastnej telesnej pýche. Vy veríte jedným spôsobom, a brat či sestra verí iným vo veciach, na ktorých nezáleží. Niektoré z týchto mystérií nemôžu byť poznané, ale vo vašom pyšnom ignoranstve, si stále vyberáte stranu, a odsúvate nabok druhých, ktorí nesúhlasia s vami. Keď toto robíte, robíte to vo vašom tele, a nie ste vedení Mojím Svätým Duchom. Moje deti musia súhlasiť s nesúhlasom na malicherných doktrínových záležitostiach a stretávať sa teraz. Musíte uhasiť vašu pýchu, prestať sa pravotiť a milovať tých s ktorými nesúhlasíte. Dal som vám ducha rozlišovania, a ak sa Mi opravdivo podriaďujete, odhalím vám všetko čo môžem. Je to pravdivé, jestvuje účel, že niektorým srdciam budú veci odhalené a iné budú ponechané dočasne vo tme. Moje deti musia prijať túto pravdu a nedovoľovať nepriateľovi rozdeľovať vás, keď vám jednoducho nebola ukázaná vec, ktorú niekto iný videl. Dovoľovať vašej pýche ovládať vaše skutky nie je tá cesta, po ktorej chcem aby ste šli. Musíte sa podriadiť Môjmu Svätému Duchu a položiť vaše odlišnosti nabok. Nepriateľov cieľ na najvyššej úrovni je rozdeľovať veriacich založené na ich vlastnej pýche. Niet ničoho hrozivejšieho nepriateľovi ako keď sú Moje deti Zjednotené, Zjednotené v samotnom Mojom víťazstve, Zjednotené ako Moja armáda posledného času so zámerom zdieľať so svetom Moje posolstvo spásy. Poďte sa zjednotiť, zabúdajúc na odlišnosti, prenesúc sa nad vašu pýchu a dovoliac Môjmu Svätému Duchu vnútri každého z vás spojiť sa s vami v srdci. Vaša sila, keď sa toto udeje, bude neporaziteľná. Žatva je teraz na vás. Dozreté polia sa rozprestierajú pred vami. Moje deti Zjednotené vo Mne budú pochodovať vpred na Môj pokyn. Podvoľte sa teraz. Nepatríte sami sebe, a budete mocne použití ako silový oddiel, ktorý nemožno zlomiť. Vložte vašu vieru vo Mňa samotného, pretože Ja som pripravený vrchovato vyliať Môjho Ducha. Teraz zažijete to Moje nadprirodzené. Milujem vás, deti moje. Ješua Ha'Mašiach.

https://www.youtube.com/watch?v=X-5c6GXNEOE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...