štvrtok 20. augusta 2020

Oslavujte Ma - Slová Pána Ježiša k nám

Oslavujte Ma – 20. augusta 2020

Vždy musíte Oslavovať Ma, všetko je to o Mne a o nikom inom. Moje Meno je Meno Nadovšetky iné mená. Vyzdvihujte Moje Sväté Meno. Robte ho Známym všetkým. Nejestvuje Nikto Mne podobný a ani nikdy nebude. Ja Som, aby som bol Oslávený a nikto iný. Som Kráľ kráľov a Pán pánov, Kráľ Slávy, Ten ktorý je, ktorý bol a ktorý má Prísť v Sile a Veľkej Svätej Sláve v Stanovenom Čase. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán. Budem Oslavovaný.

Oslavujte a Povyšujte Moje Sväté Meno. Všetka Moc a všetka Autorita je Moja. Som Všemohúci, Vládnem pomocou Mojej Veľkej Sily a Slávy. Ceňte si Ma preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. Ste Mojimi Vyslancami, Reprezentujete Ma vo svete. Umožnite, aby som bol vždy Oslávený vo všetkom, čo vravíte a činíte. Ja Som Hoden byť Oslávený a nikto iný.

Mnohí oslavujú samých seba a omylných mužov a ženy, ale Nie Mňa. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Oslavujte jedine Mňa, pretože Ja Som Hoden byť Oslavovaný.


https://www.youtube.com/watch?v=y6VKbssMotk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...