streda 5. augusta 2020

Prečo musíte vždy Hľadať Moju Vôľu

Ježišove slová k nám všetkým:

Prečo musíte vždy Hľadať Moju Vôľu – 5. augusta 2020

Ak chcete byť v Mojej Dokonalej Vôli, vtedy musíte vždy Hľadať Moju Vôľu vo všetkom. Vtedy budete mať a zažívať Môj Pravý Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie dokonca aj uprostred virvaru. Buďte v Mojej Vôli a v Pokoji so Mnou.

Ak Mi chcete byť Potešiteľní, vtedy musíte Hľadať Moju Vôľu, Nie vašu vlastnú alebo vôľu kohokoľvek iného. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

Mnohí Nie sú v Mojej Dokonalej Vôli Ani v Pokoji so Mnou, pretože Nie sú ochotní Podriadiť sa úplne Mne a Mojej Autorite (Úradnej moci). Ja Nikoho Nenútim. Všetci máte slobodnú vôľu. Buďte rozumní a Nie pochabí. Buďte Pokorní a Podriaďujúci sa Mi. Zapierajte seba, dvíhajte váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu, keď vás Usmerňujem a Vediem, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Môj Plán a Účel pre vás.

Moja Vôľa pre vás je byť Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nedajte sa nikým zviesť so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. Ja Sa Nemením. Vy všetci musíte byť ochotní meniť sa, byť Premenení na Moju Podobu. Toto je Moja Vôľa pre vás. Hľadajte Moju Vôľu vždy a Nebudete sklamaní, Nebude to márne.

Naprávajte vaše cesty, lebo dni sú zlé. Žite bezúhonný život. Buďte nepoškvrnení, bez škvrnky či vrásky, tak aby som vás Našiel za Hodných v onen Deň, aby ste Dokázali Vstúpiť do Neba. Moja Vôľa pre vás je aby ste mali Večný Život, aby ste boli so Mnou naveky vekov, kvôli Mojej Láske k vám. To je dôvod, prečo musíte vždy Hľadať Moju Vôľu.

https://www.youtube.com/watch?v=cqf_phw01Rc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...