sobota 1. augusta 2020

Reálny Pravý Vzťah

Od Ježiša k nám:

Reálny Pravý Vzťah – 1. augusta 2020

Vy všetci môžete mať Reálny Pravý Vzťah so Mnou z Lásky, ak ho chcete. Na vašom Vzťahu so Mnou vám musí záležať viac ako na čomkoľvek inom. Je to ponechané na vašu zodpovednosť, nikto iný to nemôže urobiť za vás. Všetko je to medzi Mnou a vami. Ja Som vždy dostupný, vo dne i v noci. Ak Ma Hľadáte, tak Ma Nájdete. Ak sa Priblížite ku Mne, vtedy sa aj Ja Priblížim k vám. Som vždy Verný, k tým ktorí Ma usilovne Hľadajú z Lásky a s úprimným srdcom.

Mnohí Ma Nepoznajú Reálne. Iba O Mne Vedia z čítania a z počúvania od iných ľudí, ale sami nemajú Žiadny Reálny Pravý Vzťah so Mnou. Vyznávajú a Uctievajú Ma len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Uctievajú to čo Nepoznajú. Sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými obradmi.

Musíte chcieť Poznať Ma, aby ste mali váš vlastný Reálny Pravý Vzťah so Mnou. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Milujem vás a Záleží mi na vás. Ja Musím byť pre vás Reálny. Musíte Hľadať, aby ste Ma zažívali Reálne.

https://www.youtube.com/watch?v=aOYkK0qMfCQ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...