utorok 11. augusta 2020

Nepohŕdajte

(Otcovské slová Pána Ježiša k nám:)


Nepohŕdajte – 11. augusta 2020

Nepohŕdajte Mojou Výchovou a tým keď vás Naprávam. Robím to všetko z Lásky a pretože Mi na vás Záleží. Buďte Vďační, keď vás Vychovávam a Naprávam, je to pre vaše vlastné dobro. Ja Mením, Premieňam vás na Moju Podobu, tak aby ste Mi mohli byť Potešiteľní a Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Nikto nechce byť sklamaný v onen Deň.

Mnohí Nie sú ochotní prijímať Moju Výchovu a to keď ich Naprávam. Je to voľba. Ja Nikoho Nenútim. Buďte rozumní a Nie pochabí. S nikým sa nebudem Namáhať večne. To je dôvod, prečo Poviem mnohým v onen Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. (viď Evanjelium podľa Matúša 7,21)

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. To je dôvod, prečo Varujem a Volám hriešnikov k pokániu, aby sa odvrátili od všetkých ich skazených ciest. Raz Príde Deň, keď už bude na pokánie príliš neskoro a tam nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Preto Nepohŕdajte Mojou Výchovou a tým že vás Naprávam. Kajajte sa a budete žiť. Ja Som Plný Milujúcej Dobrotivosti, Milosrdný a Štedrý. Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Naslúchajte Mi a Poslúchajte Ma a budete Žiť. Žite vaše Životy Potešiteľne Mne, tak nech vás Nájdem za Hodných v onen Deň pre Vstúpenie do Neba. Nepohŕdajte Mojou Výchovou a tým keď vás Naprávam. Ja Som Svätý a aj vy musíte byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, jedine čistí v srdci. Nebuďte oklamaní. Musíte byť deťmi Svetla a Nie temnoty, akými ste zvykli bývať, inak len klamete sami seba.

https://www.youtube.com/watch?v=JYJ3rcWgXuw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...