pondelok 31. augusta 2020

Vzrastajte vo vašom Vzťahu

Vzrastajte vo vašom Vzťahu – 31. augusta 2020  (Ježišove sväté dobré slová k nám)

Musíte rásť vo vašom Osobnom Vzťahu so Mnou, inak budete zažívať stagnáciu a Neporastiete Duchovne. Máte zodpovednosť za vaše vlastné Kráčanie a Osobný Vzťah so Mnou. Nikto iný to nemôže urobiť za vás. Všetko je to medzi Mnou a vami. Ak Ma pravdivo Milujete a Ja Som vaša Prvá Láska, budete chcieť a vyhľadávať ako Rásť vo vašom Vzťahu so Mnou a ako byť Duchovne dospelí.

Budete ochotní Podriadiť sa úplne Mne a Mojej Autorite. Budete sa zapierať, zdvíhať váš kríž každý deň a Nielen v niektoré dni a Nasledovať Ma, Moju Cestu, tak ako vás Usmerňujem a Vediem na každom kroku Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Mnohí sú podobní stojatej vode, sú Duchovne nehybní. Vy všetci sa rozhodujete pre seba, či chcete rásť vo vašom Vzťahu alebo Nie. Ja Nikoho Nenútim, aby Ma Vyhľadával Ani aby Ma Poslúchal a Nasledoval Ma, Mojou Cestou. Je to voľba s následkami. Vy všetci máte slobodnú vôľu. Ja Milujem a Starám sa o všetkých. Nikoho Neprednostňujem ani Nediskriminujem. Som vždy k dispozícii vo dne i v noci. Tí ktorí Ma usilovne Vyhľadávajú, Ma nájdu. Ja Som vždy Verný.

Mnohí Ma Vyznávajú len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Uctievajú to čo Nepoznajú, pretože nemajú Žiadny Osobný Vzťah so Mnou. To je dôvod, prečo mnohí Nie sú Duchovne dospelí, nemôžu rásť v ich Vzťahu so Mnou, pretože so Mnou žiadny nemajú.

Všetci musíte Vyhľadávať aby ste Počuli Môj Hlas, Poslúchať a Nasledovať Ma, Moju Cestu, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Nikto Ma nemôže Nasledovať, Moju Cestu, ak Nepoznáte Môj Hlas a Nepočujete Odo Mňa. Vyhľadávajte, aby ste mali váš vlastný Osobný Vzťah so Mnou a tiež rástli a Nešli do stagnácie.


https://www.youtube.com/watch?v=XqIz4NcW-YM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...