piatok 21. augusta 2020

Žiadna Hanba, Žiadna Bázeň, Žiadna Úcta (Ježišovo napomenutie nám)

Žiadna Hanba, Žiadna Bázeň, Žiadna Úcta – 21. augusta 2020

Táto skazená generácia nemá Žiadnu hanbu, ani len Nevedia, ako sa červenať. Nemajú Žiadnu Bázeň ani Žiadnu Úctu ku Mne, preto kto Som a preto čo Dokážem urobiť. Chýba im Pravé Poznanie Mňa a Odo Mňa. To je dôvod, prečo mnohí zahynú. Pokiaľ neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, budú si niesť následky. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia.

Žiaľ sú mnohí, ktorí sa nazývajú Mojimi deťmi Svetla, ale sú tmou a Nie Svetlom, klamú len sami seba. Nie sú tam Žiadne rozdiely medzi nimi a ostatným svetom, splývajú s ním. Všetky tie veci, ktoré sú Mi Ohavné, oni Nielenže tie veci schvaľujú, ale sa aj sami na nich podieľajú a robia ich. Sú v Nepriateľstve so Mnou a Nie sú Mi Potešiteľní. Sú hanbou Môjmu Menu. Nemajú Žiadnu Bázeň a Žiadnu Úctu ku Mne. Ja Som jediný, kto Dokážem Uvrhnúť do Pekla. Píšem mená do Knihy Života a tiež mená odnímam. Buďte Múdri a Nie pochabí. Buďte zahanbení a kajajte sa. Buďte v Bázni a Úcte ku Mne. Žite vaše životy Potešiteľne Mne a Hodné Mňa. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo, ale Večné zatratenie.

To je dôvod, prečo Poviem mnohým v onen Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. (Matúš 7,21-23!) Nebuďte zvedení a Nenechávajte sa nikým zvádzať so lžami a s prázdnymi sľubmi. Ja Som Svätý a vy musíte tiež byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, jedine čistí v srdci.

https://www.youtube.com/watch?v=xU8gvf-bKx8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...