utorok 8. septembra 2020

Ja Som Živý

Ja Som Živý - 11. apríl 2020 (od Pána Ježiša)

Ja Som Živý a Nie mŕtvy. Pre mnohých Nie Som Živý a Reálny, pretože Ma Nepoznajú, Toho, o ktorom to všetko je. Nemajú Žiadny Osobný Intímny Vzťah so Mnou. Mnohí sú len zaneprázdnení s vykonávaním mŕtveho náboženstvo. Preto sú mnohí zvedení, vo tme a stratení.

Mnohí si vyberajú milovať tmu viac než Svetlo a kvôli tomu sú ich skutky zlé a Nie Dobré. Ja Som Svetlo sveta, Princ Pokoja a bezo Mňa nebude Žiaden pravý pokoj vo svete, iba spoločenský virvar. Iba Moje milované deti Svetla budú mať a zažívať Môj Pravý Pokoj dokonca aj uprostred virvaru. Ony Nebudú v temnote, pretože Ja Som ich Svetlom. Pre ne Som Živý a Reálny.

Ja Poznám Mojich Vlastných a oni Poznajú Mňa. Nie Som pre nich Cudzincom. Utekajú od všetkých cudzincov, pretože rozpoznávajú a Počúvajú Môj Hlas. Naslúchajú Mi, Poslúchajú Ma a Nasledujú Ma, iba Mojou Cestou. Sprevádzam a Vediem ich Osobne, na každom kroku Cesty.

Chcem byť Živý a Reálny pre každého. Nikoho Neuprednostňujem a Ani Nediskriminujem. Ak Ma usilovne Hľadáte, tak Ma Nájdete. Ja Som vždy Verný. Priblížte sa ku Mne a aj Ja Sa Priblížim k vám.

Umožnite Mi byť pre vás Živým. Hľadajte Ma až kým pre vás Budem Živým a Reálnym. Nebudete sklamaní. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam tých, ktorí Ma usilovne Hľadajú z Lásky a z úprimného srdca.

Ja Som Sa Nezmenil a Neprestal Som Hovoriť, ale mnohí Nevenujú pozornosť, keď Rozprávam. Nie sú pozorní k Môjmu Hlasu. Buďte pozorní, Naslúchajte a budete Žiť z každého Slova, ktoré Prichádza z Mojich Úst. Ja Som Živý.

https://www.youtube.com/watch?v=8WKbSxVBMx8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...