sobota 26. septembra 2020

Vždy je Nádej

Vždy je Nádej – 26. septembra 2020

Vždy je Nádej. Ja Som Nádej a Dávam Nádej ľuďom bez nádeje. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. To Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Ja Dávam Život. Som vaša jediná Nádej, aby ste mali Nádej na Večný Život, na konci.

Toto je dôvod, prečo každý z vás musí byť Uzmierený a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja, aby mal Nádej a zažíval Môj Pravý Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské porozumenie, dokonca aj uprostred virvaru. Vo svete budete mať skúšky a súženia. Budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí budú zabití kvôli Mne.

Kvôli tomu musí byť vaša Nádej a Dôvera jedine vo Mne. Ja Som váš Zdroj Života. Milujem a Starám sa o vás. Znášajte to všetko pre Mňa a Moje Večné Kráľovstvo. Zapierajte sa a Vytrvávajte skrze všetko, čím máte prejsť, je to len dočasné. Večnosť trvá Naveky. Vašou Nádejou musí byť to, že Prijmete Ocenenie Večného Života na konci tohto dočasného putovania.

To Najlepšie má ešte len Prísť. Držte sa Zameraní na Mňa a Moje Večné Kráľovstvo, len na ňom vo všetkom záleží. Nádej vo Mňa Nikdy Nezlyháva Ani Nesklamáva. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Dávam Nádej z Lásky. (Matúš 5, 1-12)

Tí ktorí potrebujete Nádej. Poďte ku Mne, aby ste mohli Prijímať a mať Nádej a Život. Nezúfajte. Zažívajte Ma Reálne, Moju Milujúcu Vľúdnosť, Dobrotu, Milosti a Štedrosť. Umožnite Mi vždy byť vaším Darcom Nádeje a Nebudete sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=dBiRol7dJdw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...