streda 30. septembra 2020

Buďte Nájdení vo MNE. To je tá JEDINÁ Cesta

Buďte Nájdení vo MNE. To je tá JEDINÁ Cesta - 4. augusta 2020. (Ježišove slová k nám)

Temptus vanie v búrke biblického rozmeru. Deštrukcia prichádza na krajiny. Všetci budú svedčiť o mojej sláve a moci. Mnohých vystraší, čo uvidia ich oči. Či som nevravel, že pre strašné výjavy budú ľudia zlyhávať v srdciach? Toto nie sú len slová, mienim čo vravím. Všetko čo hovorím sa naplní. Ako to je napísané, každé písmenko a každá čiarka sa naplní. Zakrátko bude všetko čo poznáte nerozpoznateľné. Keď sa pozriete do ulíc, uvidíte svet, čo nespoznávate, (Vitajte v Novom svetovom poriadku.) kde strach uchváti ľudí a oni budú ochotní predať svojho prvorodeného za bochník chleba. Prichádza to, dieťa moje. Nezákonnosť vzrastie ešte viac ako už je. Mnohým ublíži to, čo sa odohrá. Brat rýchlo podvedie brata, žena svojho muža, deti svojich rodičov. Šelma povstala. Čo urobíte, keď si prídu po vaše deti? Odovzdáte ich, pre zachovanie si pohodlia tohto sveta? Je peceň chleba dostatkom pšenice? Čo urobíte, keď sa minie? Predáte ďalšie deti aby ste sa najedli, alebo sa spoľahnete na Mňa? Prichádzajú náročné časy a len tí čo Mi dôverujú nájdu svoju cestu. Musíte vedieť že Ja Som ten, ktorý vravím, že som. Musíte vedieť, že zabezpečím všetky vaše potreby. Ako vrabcovi ktorý lieta a ľalii ktorá rastie, dám vám vzrast. Nikdy nezaprite moje meno a nedávajte žiadnu dôveru človeku. Vaše vlády vám nepomôžu. Skryjú sa medzi jaskyňami a počkajú kým prejde Môj hnev. Ale vravím vám že neprejde, dokým nebude všetko zničené. Ani kameň nezostane neotočený. Hľadajte Ma deti, lebo nadosah ruky je čas olúpať zem a vnútorne očistiť mojich ľudí. Buďte Nájdení vo Mne, to je tá JEDINÁ Cesta.

Lukáš 21:26 Srdcia ľudí budú zmierať od strachu a očakávania tých vecí, čo prídu na zem, lebo nebeské mocnosti sa budú triasť.

Numeri 23:19 Boh nie je človek, ktorý by mal klamať, ani syn človeka, ktorý by mal ľutovať. Či azda niečo povedal a nevykonal, alebo hovoril a nespravil to dobre?

Matúš 5:18 Lebo amen hovorím vám, že dokým sa nepominú nebo a zem, ani jediné písmenko či jediná bodka sa nepominú zo zákona, dokým sa všetko nesplní.

Zjavenie 18:8 Preto jedného dňa prídu jej rany, smrť a žiaľ a hladomor, a bude spálená ohňom, lebo silný je Pán Boh, ktorý ju súdi.

Zjavenie 6:6 A počul som hlas uprostred štyroch šeliem povedať: ”Mieru pšenice za denár a tri miery jačmeňa za denár, ale neuškoď oleju a vínu!

Matúš 24:12 A pretože bude rozmnožená neprávosť, ochladne láska mnohých;

Marek 13:12 A brat vydá brata na smrť a otec syna, a deti povstanú proti svojim rodičom a usmrtia ich.

Zjavenie 13:1 A videl som vystupovať z mora na morský piesok šelmu, ktorá mala sedem hláv a desať rohov a na svojich rohoch mala desať diadémov a na svojich hlavách mená rúhania.

Exodus 3:14 A Boh povedal Mojžišovi: JA SOM KTORÝ SOM. A ďalej povedal: Takto povieš deťom Izraelovým: JA SOM ma poslal k vám. (v hebrejčine Yahweh, v latinke Jehovah, v Bibliach býva preložené ako Pán alebo Hospodin.)

Izaiáš 43:19 Hľa, teraz učiním nové veci a vyklíčia. Či o tom neviete? Dokonca spravím cestu v divočine a rieky na púšti.

Filipanom 4:19 A môj Boh naplní všetky vaše potreby podľa Svojho bohatstva v sláve, v Kristovi Ježišovi.

Matúš 6:28 A prečo sa starostíte o zovňajšok? Povážte poľné ľalie, ako rastú: neplahočia sa ani nepradú;

Izaiáš 2:19 A vojdú do jaskýň v skalách a do dier v prachu zeme zo strachu pred Hospodinom a pred slávou Jeho velebnosti, keď povstane, aby mocne zatriasol zemou.

Zjavenie 6:15 A kráľovia zeme a veľmoži, boháči, vojvodcovia a mocnári i každý sluha i každý slobodný, skryli sa do jaskýň a do skál vrchov.

Matúš 24:2 A Ježiš im povedal: Či nevidíte všetky tieto vecu? Amen vám hovorím, že nebude tu ponechaný kameň na kameni, ktorý by nebol zborený.

Žalm 37:38-40 Ale priestupníci budú vyplienení všetci dovedna; koncom skazených bude ich vyťatie. Ale spasenie spravodlivých je od Hospodina, ktorý je ich pevnosťou v čase súženia, A Hospodin im pomôže a vyslobodí ich, vyslobodí ich od skazených a zachráni ich, lebo dôverujú v Neho.

Marek 1:15 Hovorím, že čas sa naplnil a Božie kráľovstvo sa priblížilo. Čiňte pokánie a verte evanjeliu, dobrému posolstvu.

Zjavenie 1:3 Požehnaný je ten, kto číta a tí, ktorí počujú slová tohto proroctva a dodržiavajú to, čo je v ňom napísané, lebo čas je blízko.

Čiňte pokánie Pretože kráľovstvo živého Boha je na dosah ruky!

https://www.gloria.tv/post/bt6rekXvEqAQ1XtMaLBGr2FAd

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...