sobota 12. septembra 2020

Moji anjeli sú pripravení, majú v ruke svoj kosák, Mesiac sa zmení na krv, Obloha na oheň!

Moji anjeli sú pripravení, majú v ruke svoj kosák, Mesiac sa zmení na krv, Obloha na oheň! - 9. September 2020 - Ježišove slová k nám

Jeremiáš 51:33 Lebo takto hovorí Hospodin Zástupov, Boh Izraela: Dcéra Babylona je ako holohumnica, je čas ju mlátiť; ešte malú chvíľu, a príde čas jej žatvy.

Zatrúbte na poľnicu, prišiel čas žatvy. Celý Babylon (USA, ale aj Slovensko) je holohumnica. Žneci sú pripravení, leto sa skončilo. Budete žať, čo ste zasievali. Moji anjeli sú pripravení, majú v ruke svoj kosák. Všetci budú počuť Môj povel. Zem sa zatrasie, keď zahrmí Môj hlas. Blesk sa zablysne z jedného konca Zeme k druhému. Mesiac sa premení na krv, nebo na oheň. Vylejem môj súd na nekajúcnych, pyšných a chvastavých. Skazení muži sa budú chvieť. Žatva je veľká, robotníkov je nemnoho. Zhromaždím mojich vlastných k sebe. Keď uvidíte tieto veci, budete vedieť, že Ja som Pán. Kajajte sa, Ja prichádzam!

https://www.youtube.com/watch?v=_XU369z3yP4

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...