streda 30. septembra 2020

Verní Až Do Konca

Verní Až Do Konca – 30. septembra 2020 - Ježišove slová k nám

Ja Som váš Jediný Dokonalý Príklad. Bol som Verný Až Do Konca, až Ku Smrti na Kríži, z Lásky. Zaplatil Som tam Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou za všetkých, pretože Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Kvôli tomu Volám hriešnikov k pokániu. Buďte múdri a kajajte sa, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Vyhľadávajte Život Nie smrť. Jestvuje cesta ktorá vyzerá správne, ale jej koniec vedie len k smrti.

Milujem vás a Starám sa o vás. Buďte Uzmierení a v Pokoji so Mnou až do konca. Nezatúlavajte sa odo Mňa a Nedávajte sa nikým zlákať vás preč Odo Mňa so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. Mnohí sú zvedení a v temnote, pretože veria lžiam ako pravde, ale tie Nie sú Pravda. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Lži zapríčinia že mnohí skončia v nesprávnej konečnej destinácii. Tá bude buď Nebo alebo peklo.

Tí ktorí sú zvedení a v temnote sa musia prebudiť skôr, ako na to môže byť už navždy príliš neskoro. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Ak chcete mať Nádej na Večný Život na konci, potom Mi musíte Naslúchať, Poslúchať a Nasledovať Ma, Mojou Cestou, pretože Moja Cesta je Tá Jediná Cesta ktorá vedie k Večnému Životu. Nebuďte zvedení.

Musíte byť Verní a zostávať Verní Mne až do konca, inak budete sklamaní a všetko to bude márne. Nezáleží na tom, čo budete musieť vydržať a čím prejsť v tomto dočasnom živote, Večnosť trvá navždy. Vydržte a vytrvajte a znášajte to všetko pre Mňa, pretože budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Mne, ale Veľká bude vaša Odmena v Nebi, Večný Život so Mnou, Kráľom Slávy. Buďte múdri a vyberte si byť Verní až do konca. Voľba je vždy vaša vlastná. Máte slobodnú vôľu, ale vedzte, že si tiež budete niesť následky na konci.

9“Vtedy vás vydajú v súženie a budú vás zabíjať, a budete nenávidení od všetkých národov pre moje meno. 10 A vtedy sa pohoršia mnohí a budú jedni druhých zrádzať a jedni druhých nenávidieť 11 a povstanú aj mnohí falošní proroci a zvedú mnohých. 12 A preto, že bude rozmnožená neprávosť, ochladne láska mnohých; 13 ale kto zotrvá až do konca, bude spasený. 14 A toto evanjelium kráľovstva bude hlásané po celom svete na svedectvo všetkým národom, a vtedy príde koniec.” Matúš 24:9-14

https://www.youtube.com/watch?v=dP2V2roouYg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...