nedeľa 6. septembra 2020

Počúvajte!, boli sme klamaní!

Počúvajte!, boli sme klamaní! - 4. septembra 2020 o 7:08 hod.

Písmo: Izaiáš 27:1 V ten deň potrestá Pán (Ja Som, YHWH) so svojím mečom, tvrdým, veľkým a mocným, Leviatána, dlhého hada rýchleho, a Leviatána, skrúteného hada, a zabije draka, ktorý je v mori. 2 V ten deň povedia: Vinica, ktorá rodí tuhé víno výborné! Ospevujte ju!

Videnie z 2.9.: Pán ma vzal na vrch kopca a ukázal mi 5 G vežu.

Ježišove slová: Budete svedkami masovej nehumánnosti voči ľuďom v snahe o moc a kontrolu. Zatiaľ čo ste boli rozptyľovaní, národy sa pripravovali na vojnu. Boli ste klamaní autoritami a novinárskymi spravodajstvami. Nadchádzajúce dni budú drsné. Mnohí padnú mečom. Nové zbrane na kontrolovanie vás, boli implementované (nasadené). Udržujte vaše oči zamerané na Mňa, JA SOM. Zima prichádza; ďalšie časové obdobie šokujúceho odhalenia. Nenechajte vaše srdce zomdlieť. Buďte silní a ostražití. Ja vás nikdy neopustím.

https://www.youtube.com/watch?v=Hu-Vd8Cwvu8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...