utorok 8. septembra 2020

Prebývajte vo Mne

Prebývajte vo Mne – 16. júna 2020

Prebývajte vo Mne, v Pravom Viniči, aby ste tak boli schopní prinášať mnoho Dobrého Ovocia pre Moje Večné Kráľovstvo, bezo Mňa nemôžete nič urobiť. Musíte Prebývať vo Mne, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli, v Mojom Pláne a Účele. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. (Ján 15,1-8)

Mnohí Neprebývajú vo Mne, kvôli tomu Neprinášajú dobré obvocie a Nie sú v Mojej Dokonalej Vôli. Je to voľba. Tí ktorí Neprebývajú vo Mne, budú vyťatí. Uschnú a budú spálení. Kvôli tomu Poviem mnohým v onen Deň, Choďte preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí páchate neprávosť. Čo Poviem vám? Na tom záleží. (Matúš 7,21-23)

Musíte Prebývať vo Mne a prinášať Dobré Ovocie, vtedy vás budem orezávať, tak aby ste boli schopní prinášať ešte viac Dobrého Ovocia pre Moje Večné Kráľovstvo a všetko pre Moju Slávu.

Buďte rozumní a Prebývajte vo Mne, v jedinom Pravom Viniči a umožnite Mi Orezávať vás, aby ste tak boli schopní prinášať ešte viac Dobrého Ovocia, pretože Nikto nechce byť vyťatý aby bol spálený.

Prebývajte vo Mne až do úplného konca, potom Nebudete sklamaní a Nebude to márne.

https://www.youtube.com/watch?v=8caMVt30xuA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...