utorok 8. septembra 2020

Láska Zjednocuje

Láska Zjednocuje – 8. septembra 2020 - Ježišove slová k nám.

Svet je vo virvare, kvôli všetkým neposlušným deťom temnoty. Ony Nemilujú, ale nenávidia. Nemilujú Ma Ani ich blížneho ako seba samých, tak ako som to Prikázal vám všetkým, aby ste robili. Láska Nie je možnosť, ale Príkaz odo Mňa, Toho, o ktorom to celé je. Ja Som Láska.

Vyžadujem poslušnosť od vás všetkých a Nielen od niektorých. To je dôvod, prečo vo svete nebude Žiadny pravý pokoj, iba virvar a len tí, ktorí sú v Pokoji so Mnou, budú mať a zažívať Môj Pravý Pokoj uprostred virvaru. Buďte vždy v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja a vyhľadávajte, ako žiť v pokoji navzájom.

Láska zjednocuje, ale nenávisť rozdeľuje. To je dôvod, prečo musíte Milovať jeden druhého a Nenenávidieť, tak aby mohla byť medzi vami jednota a Nie rozdelenie. Zaobchádzajte s druhými rovnakou cestou, akou chcete aby aj oni zaobchádzali s vami. Robte všetko z Lásly. Neodplácajte zlé so zlom, ale s Dobrom. Milujte a Nenenáviďte, Žehnajte a Nepreklínajte. Dobývajte zlé s Dobrým. Nebuďte dobytí zlom. Buďte víťazní premožitelia všetkého zla z Lásky a žite v jednote.

Moje milované deti, pamätajte, že vaši nepriatelia sú aj Mojimi nepriateľmi. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Ja Som Láska, ale Som aj Stravujúci Oheň voči Mojim Protivníkom. Tam príde Deň. Nebude tam Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Ja Som jediný Spravodlivý Sudca, vždy Súdim Čestne a Presne. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem.


https://www.youtube.com/watch?v=PTcE0I5-O6s

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...