utorok 8. septembra 2020

Múdri Alebo Hlúpi

Múdri Alebo Hlúpi - 8. apríla 2020

Vyberáte si sami. Ste buď múdri alebo hlúpi. Múdri sú Mi Potešiteľní, Nie hlúpi, pretože múdri opravujú svoje cesty, Nie hlúpi.

Hlúpi musia činiť pokánie a odvrátiť sa od svojich chybných ciest. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Buďte rozumní, čiňte pokánie a budete Žiť. Ja Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika.

Mnohí si vyberajú byť hlúpi. Všetky tie veci, ktoré sú Mi Ohavnosťou, oni nielenže tie veci schvaľujú, ale mnohí sa na nich podieľajú a aj ich robia. Sú v Nepriateľstve ku Mne a Nie Sú Mi Potešiteľní. Ja Som Láska, ale Som aj Stravujúci Oheň k Mojim Vyzývateľom, oným hlúpim. Chýba im pravé Poznanie o Mne a odo Mňa, že kto Skutočne Som a čo Dokážem urobiť. Ja Som Jediný, ktorý Píšem Mená do Knihy Života alebo ich aj Odstraňujem. Ja Som Jediný, kto Dokáže Uvrhnúť do pekla. Buďte rozumní a Nie hlúpi. Jestvuje cesta, ktorá sa mnohým zdá byť správnou, ale jej koniec vedie ku smrti.

Buďte rozumní, Ja Som Jediný, kto vám dovolí Vstúpiť do Neba alebo vás Odmietne, mimo Mňa nie je nikto iný a ani nikdy nebude. Nenechajte nikoho zlákať vás preč odo Mňa so lžami a prázdnymi prisľúbeniami. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Rozumní Mi Naslúchajú, Poslúchajú a Nasledujú Ma, Mojou Cestou. Oni majú Nádej na Večný Život, ak vytrvávajú a zostávajú so Mnou až do úplného konca. Buďte rozumní a Nie hlúpi.

https://www.youtube.com/watch?v=Zu8o2UrEKFk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...