nedeľa 27. septembra 2020

Miloval som vás Prvý

Miloval som vás Prvý – 27. septembra 2020 - Ježišove slová k nám

Miloval som vás Prvý. Zomrel som za vás z Lásky na Kríži. Zaplatil som Najvyššiu Cenu za vás, s Mojou Krvou. Nepatríte sebe, ale Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta. Ste Moji.

Prikázal som vám, aby ste Ma Milovali, s celým vaším srdcom, dušou, mysľou a silou a vášho blížneho ako seba samého. Ja musím byť vždy vašou Prvou Láskou. Ukážte Mi, že Ma pravdivo Milujete. Nikto to nemôže predstierať. Ja Viem, kto Ma Pravdivo Miluje i tých, ktorí nie. Ak Ma Pravdivo Milujete, budete Mi Naslúchať, Poslúchať a Nasledovať Ma, Mojou Cestou a Robiť tak, ako vás Inštruujem a Smerujem, každý krok Cesty, z Lásky, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Nič vás nedokáže Oddeliť od Mojej Lásky k vám. Nie je Žiadny Strach v Dokonalej Láske. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí bývajú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Ja Som vás Povolal z Lásky. Miloval som vás Prvý.

Mnohí nemôžu Pochopiť Moju Lásku k nim. Pochybujú o Mojej Láske, ale Ja Sa Nemením. Som Láska. Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu z Lásky a pretože Mám Starosť. Nejestvuje Nikto Mne podobný a ani Nikdy nebude. Som jediný Mesiáš, Princ Pokoja a Svetlo sveta.

Nemilujte nič viac ako Mňa. Buďte odlišní. Umožnite Mi vždy byť vašou Prvou Láskou. Buďte vždy v Pokoji so Mnou a zažívajte Môj Pravý Pokoj z Lásky. Môj Pokoj presahuje každé ľudské chápanie. Vždy môžete byť v Pokoji, dokonca aj uprostred virvaru. Milujte Ma. Ja som vás Miloval Prvý, ste Milovaní.

https://www.youtube.com/watch?v=WkvDMNlcons

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...