pondelok 7. septembra 2020

Môj Chrám

Môj Chrám – 7. septembra 2020 (Ježišove slová k nám)

Ja Nežijem v ľuďmi zhotovených Chrámoch a budovách, zhotovených z kameňa a malty, ale v srdciach Mojich Milovaných detí. Vy ste Mojim Chrámom. Nepatríte už viac sebe, ale Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta. Kúpil som vás za Najvyššiu Cenu, za Moju Krv na Kríži.

Môj Chrám musí byť Svätý, Nie Poškvrnený. Musíte byť Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, len čistí v srdci. Musíte strážiť vaše srdce viac než čokoľvek iné v týchto zlých dňoch. Žite Zbožný a Bezúhonný život, Potešiteľný Mne a Hodný toho, aby bol Miestom Môjho Prebývania, Mojím Chrámom. Ja Som Immanuel, Som vždy s vami, Som Vo vás. Vy ste Reprezentantmi, Vyslancami vo svete. Buďte deťmi Svetla a Nie tmy, akými ste zvykli bývať, inak len klamete sami seba.

Tí ktorí Poškvrňujú Môj Chrám, budú si niesť následky, pokiaľ neučinia pokánie, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Ja Poviem mnohým v onen Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. Nepoškvrňujte Môj Chrám. Buďte Svätí.

https://www.youtube.com/watch?v=CnCsVjrdvFw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...