utorok 8. septembra 2020

Slovo z 3. apríla 2020

Tak ako nákaza prekvapila mnohých, tak prekvapí táto vojna, vraví Pán - 3. apríla 2020
Písmo: Jeremiáš 51,20-22.
Prepis z videa:
-Dcéra, pozri sa okolo seba. Čo vidíš?
-Odpovedám: Vidím ľudí pri potravinách nosiacich masky a rukavice. Je to desivé.
-Čo robia?
-Pokúšajú sa získať zásoby skôr ako sa minú. Nákaza všetko zastavuje a zatvára. Ľudia sú vystrašení.
Ľudia sú vystrašení, pretože zabudli na Mňa a Moje cesty, vraví Pán. Nepočúvajú Môj hlas. Odstránili Ma zo svojich životov. Boli varovaní, aby sa pripravili na tieto dni. Odmietli Moje inštrukcie. Nepripravili sa. Počuješ vojnové bubny? Tak ako nákaza prekvapila mnohých, tak i táto vojna. Národ, už s pozornosťou obrátenou ku smrti a chorobe, je nepripravený. Nepriateľ je už vnútri. Mnohí nazývajúc sa priateľmi sú v skutočnosti nepriateľom čakajúcim udrieť. Opäť, Moje deti, varujem vás pred vojnou pri vašich dverách. JA rozlamujem pečate. Je to napísané, stane sa to.

https://www.youtube.com/watch?v=6i_589ALcWk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...