pondelok 21. septembra 2020

Prebuďte sa ľudia! Úder kladiva prichádza!

Prebuďte sa ľudia! Úder kladiva prichádza! - 20. 9. 2020 - Slová Ježišove aj k nám.

Písmo: "Či nemám navštíviť za tieto veci? hovorí Pán (Ja Som). Či nemá byť moja duša pomstená na takom národe, ako je tento?" Jeremiáš 5,29 (KJV)

Slovo: "Či ich nemám potrestať? Vytvoril som muža a ženu, povedal som "Buďte plodní a množte sa". Povedal som "Nech každý muž má svoju vlastnú ženu." Požehnal som toto spojenie. Pozerám sa na to, čo sa stalo z človeka a SOM ZARMÚTENÝ! Čo ste to urobili s touto generáciou detí, ľudia Zeme? Neučili ste vaše deti Mojim cestám a cestám úzkeho chodníka. Deti sú ako stratení tuláci vo tme. Neučili ste ich, čo je správne a čo nesprávne. Ony Ma nepoznajú! Zlyhali ste v ich náprave! Vidím zmätok v tom, kto sú - muža a ženu som stvoril - nikoho iného. Vidím ako je akceptovaný každý druh zvrátenosti. Vidím uctievanie iných bohov. Rodičia, neučili ste vaše deti Moje prikázania. Poznáte Moje prikázania? Modlíte sa ku Mne, k JA SOM, k jedinému pravému Bohu? K Bohu Abraháma, Izáka a Jakoba, Svätému Izraela, JA SOM! NIET ŽIADNEHO INÉHO BOHA! Vidím uctievanie modiel, križovanie detí a legalizovanú vraždu a sodomiu. Vidím legalizované sobáše medzi mužom a mužom, medzi ženou a ženou. Vidím legalizovaný sex so zvieratami. Učili ste vaše deti? Učili ste vaše deti? Učili ste vaše deti? Súdy boli vyslovené nad všetkými národmi Zeme! Súdy sa začali - nákaza a hladomor, sucho a oheň, záplava a vietor. ODSTRÁNIM KAŽDÚ OHAVNOSŤ SPRED MÔJHO POHĽADU! Či ich nemám potrestať? KAJAJTE SA A VRÁŤTE SA KU MNE - JA SOM!"

https://www.youtube.com/watch?v=oAAk3BUvgeo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...