sobota 5. septembra 2020

Vaša konečná Destinácia

Vaša konečná Destinácia – 5. septembra 2020

Vaša Nádej musí spočívať vo Mne, ak chcete mať Nádej na Večný Život na konci, úspešne dosiahnuť správnu konečnú Destináciu. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Moju Cestu, až do úplného konca a Nebude to márne.

Na vašej konečnej Destinácii vám musí záležať viac než na čomkoľvek inom, pretože v ten Deň, vám Dovolím Vstúpiť Do Neba alebo vás Odmietnem a vy Neviete, kedy to môže byť váš Deň. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Buďte vždy Pripravení.

Nedajte sa nikým oklamať so lžami a s prázdnymi sľubmi, pretože Nie každý, kto Mi Vraví: Pane, Pane, Vstúpi v ten Deň Do Neba. V ten Deň Poviem mnohým: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí robíte neprávosť. Čo Poviem vám? Toto je všetko, na čom vám musí záležať. Nikto nechce byť sklamaný a v ten Deň môže byť na to už príliš neskoro.

Musíte sa pevne snažiť, aby ste boli schopní Vstúpiť cez Úzke Dvere, pretože mnohí to skúsia, ale Nebudú toho schopní. Ja musím byť s vami Spokojný, tak aby som vás Našiel za Hodných v ten Deň, keď dosiahnete vašu konečnú Destináciu, aby ste Prijali Odmenu Večného Života, aby ste boli so Mnou Naveky.


Ježišovo slovo vypočuté v srdci a zdieľané s nami sestrou Christienou, Kristínou.
 https://www.youtube.com/watch?v=XJmXOTe7loE 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...