piatok 18. septembra 2020

Počúvajte aby ste Prijímali

Počúvajte aby ste Prijímali – 18. septembra 2020

Musíte Počúvať Môj Hlas, aby ste Prijímali Odo Mňa. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Som Vždy Verný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú Ani Moja Porada. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Stanovenom Čase. Mám veci pod Úplnou Kontrolou. Všetka Moc a všetka Autorita je Moja. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Nie Som Predpovedateľný Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemocný. Robím čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené.

Stále Rozprávam, ale mnohí odmietajú Naslúchať Mi. To je príčina toho, že zahynú. Chýba im Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, o ktorom to celé je. Buďte múdri a Počúvajte Ma a Prijímajte Odo Mňa. Vyhľadávajte vašu Poradu Odo Mňa samotného, Od vášho Zdroja Života. Potom Nebudete oklamaní Ani nebudete v temnote, Ani nebudete odlákaní preč Odo Mňa vlkmi v ovčích šatách a budete mať Slávnu Nádej na Večný Život na konci tohto dočasného putovania.

Buďte Utíšení a Poznajte, kto Som. Pokorne sa Odovzdajte úplne Mne a Mojej Autorite. Čakajte trpezlivo a ticho, aby ste Prijali vašu vlastnú Radu Odo Mňa. Tí ktorí Počujú, budú Počuť a Prijímať. Nebuďte uspokojení až dokým nebudete Počuť a Prijímať Odo Mňa. Budete Žiť Z Každého Slova, ktoré Prichádza Z Mojich Úst. (Matúš 4,4)

Kráčajte každý deň so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde. Počúvajte Ma a Prijímajte Odo Mňa. Buďte aj Činiteľmi a Nie púhymi poslucháčmi.

https://www.youtube.com/watch?v=nHDDxIeA4E8


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...