utorok 8. septembra 2020

Slovo z 10.5.2019

Slová od Pána Ježiša z 10.5.2019.

Chcem od vás aby ste sedeli osamote v tichosti. Chcem aby ste teraz preskúmali seba. Moje deti, moji povolaní a vyvolení. Naslúchajte tomu, čo Duch vraví.... Nepriateľ sa skrýva medzi vami. Vidím, že vás rozptyľuje. Vidím boj a hašterenie. Vy ste Mojimi svedkami. Chcem od vás, aby ste pripravovali seba a vaše rodiny na to, čo je pri vašich dverách. Čítajte Zjavenie, ktoré som dal Jánovi, aby sa oň podelil s vami. Vaše očia majú uvidieť veci, ktoré nikdy neboli ani už nikdy nebudú videné. Chcem nech ste povzbudené a viete, že JA SOM s vami. Dlhé putovanie je takmer dokončené. Odhalím skryté mystériá. Vylejem múdrosť a poznanie. Ochránim vás. Udržím vás v bezpečí pod mojimi krídlami. Naučím vás všetky veci, ktoré potrebujete vedieť. Dôverujte len mne. Ja prichádzam rýchlo. Upracte si vás DOM. NEDÔVERUJTE ŽIADNEMU ČLOVEKU.

https://www.facebook.com/barbarafrancis.Dolly/posts/2926251274128469

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...