utorok 29. septembra 2020

Moje Prisľúbenia, Moje Slová

Moje Prisľúbenia, Moje Slová – 29. septembra 2020 - Ježišove slová k nám

Moje Prisľúbenia, Moje Slová Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Sľúbim, Od Začiatku až do Konca. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten ktorý je, ktorý bol a ktorý má Prísť v Stanovenom Čase, vo Veľkej Moci a Veľkej Sláve.

Neprestal som Rozprávať Ani som Neprestal Dávať Prisľúbenia. Nie Som Predpovedateľný, Ohraničený Ani Obmedzený. Stále Robím to, čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené, tak ako Chcem a v Mojom Stanovenom Čase. Mnohým chýba pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, o ktorom to celé je. Opierajú sa o ich vlastné porozumenie toho, kto veria že Som a Nekráčajú so Mnou v Jednote, Nie sú so Mnou Zajedno v Duchu Ani v Pravde. Mnohí Uctievajú to, čo Nepoznajú. Mnohí Ma Vyznávajú len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Ja Vyhľadávam Pravých Uctievačov, ktorí Ma Uctievajú v Duchu a v Pravde a ktorí sú ochotní a rozhodnutí Kráčať so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde, pretože Ma Reálne Milujú.

VLožte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Ja Som ktorý Som, Všemocný, jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Moje Prisľúbenia, Moje Slová budú Uskutočnené v Mnou Stanovenom Čase. Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Môj Čas Nie je vaším časom. Čas je esenciálny v týchto dňoch. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Mojou Cestou, ako vás Poúčam a Vediem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli, aby ste Uskutočnili všetko čo Chcem, podľa Môjho Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Všetko Mám pod Úplnou Kontrolou. Dôverujte Môjmu Plánu a Môjmu Účelu. Majte Pravú Vieru vo Mňa. Moje Prisľúbenia, Moje Slová sú Verné a Dôveryhodné.

https://www.youtube.com/watch?v=-Qj1um5y6bk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...