štvrtok 17. septembra 2020

Povzbudenie - Ježišovo slovo k nám

Povzbudenie – 17. septembra 2020

Naberte Odvahu Moje Milované deti a povzbudzujte sa tiež jeden druhého v týchto zlých dňoch. Vy všetci potrebujete odvahu, aby ste vytrvali a vydržali až do úplného konca. Život už nebude nikdy rovnaký. Svet sa nestane lepším miestom. To najhoršie má ešte len prísť. Nepriateľ vie, že jeho čas sa rýchlo kráti.

Vezmite Odvahu a buďte Povzbudení, pretože ste stále vo svete, ale Nie ste z neho. Patríte ku Mne a k Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta a Nie je to človekom vytvorené kráľovstvo. Všetky ľuďmi vytvorené kráľovstvá nepretrvajú, ale budú zničené ohňom. Všetky ostatné kráľovstvá Zničím Svojou Veľkou Mocou. Všetka Moc a všetka Autorita je Moja. Ja Som Kráľ kráľov a Pán pánov. Som Kráľom Svätej Slávy, Všemohúci Otec Milosti a Zhovievavosti. Som Plný Milujúcej Vľúdnosti. Milujem vás a Záleží mi na vás. Hoci vás svet nenávidí. Ste Milovaní Mnou, vaším Abba Otcom. Niet Nikoho Mne Podobného a ani nikdy nebude.

Odpočívajte v Mojom Zaistení a Vkladajte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa v týchto zlých dňoch. Nič vás nedokáže Oddeliť od Mojej Lásky k vám. Vedzte, že Ja som pre vás Pripravil Lepšie Miesto. To Najlepšie má ešte len Prísť pre tých, ktorí Vytrvajú so Mnou až do úplného konca. Nebudú sklamaní. Nestrácajte Nádej, Nádej vo Mňa, Ja Som váš Zdroj Života. Moje Prisľúbenia Nikdy Nezlyhávajú. Majte Pravú Vieru vo Mňa v to, kto Skutočne Som a v to, čo Dokážem urobiť.


https://www.youtube.com/watch?v=G-UEkoDNebk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...