sobota 19. septembra 2020

Či znamenia nehovoria o tom, čo má prísť?

Či znamenia nehovoria o tom, čo má prísť? - 15. 9. 2020

Písmo: "Kto vystúpil hore na nebesia a zostúpil? Kto zhromaždil vietor do svojich hrstí? Kto zviazal vody do rúcha? Kto postavil všetky končiny zeme? Aké je jeho meno? a aké je meno jeho syna, ak vieš?" (Príslovia 30:4)

Živé Slovo: "Hľa, prichádzam rýchlo. Vetry rozprávajú Moje meno. Naslúchate? Len tí spriazneného ducha Ma počujú. Počujem popieračov a pochybovačov rozprávať. Či nevedia, že Ja všetko vidím i počujem? Pravda býva rozprávaná. Nech tí, ktorí majú uši, počujú! Znamenia sú všade okolo vás. Nech tí, ktorí majú oči, vidia! Čo sa začalo so šepotom, skončí sa s hlasným volaním. Zaprite sa vpred, Moje deti. Koniec prichádza rýchlo.  Nenechajte dnešok prejsť bez vášho priblíženia sa ku Mne, lebo doba zajtrajška prišla. Amen!"



https://www.youtube.com/watch?v=fHULvlcrWkE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...