utorok 8. septembra 2020

Ježišovo slovo zo 4. mája 2019

Ježišovo slovo zo 4. mája 2019:

Deti, žijete v úžasnej dobe. Ste generáciou vyvolenou vidieť naplnenie udalostí posledných čias. Znovuvybudovaný chrám. Evanjelium sa káže celému svetu. Vojna vrie v národoch. Zemetrasenia otriasajú každou vecou a všetkými. Proroctvo vyplnené priamo pred vašimi očami. Moje povolanie Dvoch svedkov. Zakrátko budú Tí nažive uchvátení, hroby otvorené a prázdne. Moje zhromaždenie pozostalých. (Mat.24,31) Mnohí Budú ponechaní vzadu bez akéhokoľvek pochopenia toho, čo sa deje. Vy moje deti ste prebudené, naslúchajúce a čakajúce. Teraz sa udalosti odohrajú. Danielov prorokovaný čas je tu. Nebojte sa, Ja som s vami.

https://www.facebook.com/barbarafrancis.Dolly/posts/2177377449015859

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...