sobota 19. septembra 2020

Pretvárkari

Pretvárkari – 19. septembra 2020 - Slová Pána Ježiša

Pretvárkari budú Odhalení a mnohí z nich dokonca odhalia sami seba, to kto skutočne sú a že Nie sú tí, ktorými predstierajú byť v týchto zlých dňoch. Sú skazení a Nie sú čistí v srdci. Mnohí sú pokrytcami, posmievačmi, pochábľami a vždy sú medzi vami. Nebojte sa ich. Ja Som vo vás a Som Väčší než ten, ktorý je v nich. Môžu sa pokúšať ukryť a predstierať byť to, kto Nie sú, ale Ja Viem. Vidím i Počujem každého z vás. Vy všetci ste večne Predo Mnou. Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nič nie je skryté predo Mnou. Poznám aj plány a úklady skazených pretvárkarov a preto ich môžem Vystaviť Na Svetlo a Odhaliť Vopred ich zlé, skazené plány a úklady.

Dôverujte Mi preto, kto Som a preto čo Som Schopný urobiť. Poznám vás ako Mojich Vlastných a vy Poznáte Mňa, Toho V Ktorého Reálne Veríte a Uctievate. Kvôli vášmu vlastnému Osobnému Vzťahu so Mnou. Poznáte a Počúvate Môj Hlas a Nasledujete Ma v Jednote, sme Jedno v Duchu a v Pravde. Ste Mi Potešiteľní a Nie pretvárkari. Oni sú v Nepriateľstve so Mnou.

Pretvárkari nemajú Žiadnu Nádej na Večný Život, ak neučinia včas pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest. Tam nebude Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia. Buďte Múdri a serióni a Nie pochabí. Vy všetci smerujete k vašej konečnej destinácii. Mnohí dosiahnu ich konečnú destináciu skôr ako neskôr, pre mnohých to bude dokonca dnešok. Buďte Pripravení a Nepredstierajte byť to, kto Nie ste. Koniec to povie a vtedy na to bude už navždy príliš neskoro.

https://www.youtube.com/watch?v=AildR_IgsWg



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...