sobota 5. septembra 2020

Niektorí prežijú kataklyzmu a budú vandrovať ulicami!

Niektorí prežijú kataklyzmu a budú vandrovať ulicami! - 1. septembra 2020

Dt. 4,24 "Lebo Hospodin, tvoj Boh, je stravujúci oheň, silný Boh horlivý."




Stvorenie bude použité na deštrukciu. Blesk na oblohe sily a moci, hrom a vietor, potom oheň. Pokračoval som odstraňovať vaše modly jednu za druhou. Toto som urobil pre získanie si vašej pozornosti, aby ste sa tak mohli sústrediť na pravdu, aby ste sa tak mohli učiť Mojim cestám. Spravili ste to? Kvôli vašej vlastnej tvrdošijnosti, zmätok a nákaza pokračovala. Pokračovali ste vo vašom hriechu. Privediem vás na vaše kolená. Plač a škrípanie zubami bude počuť v nebesiach. Nárek a trúchlenie v národoch. Ja som všestravujúci oheň. Mám kontrolu nad všetkými vecami. Niektorí prežijú kataklyzmu a budú vandrovať ulicami ako slepci. Mnohí budú preklínať moje meno a skrývať sa predo Mnou. Zem bude umlčaná. Nech vás dnešné varovanie prinesie bližšie k porozumeniu toho, kto Som.


(odporúčam pozrieť celé)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...