utorok 8. septembra 2020

Pamätajte

Pamätajte - 10. apríla 2020

Pamätajte na Moju Poslušnosť, dokonca až na Smrť na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou z Lásky ku všetkým. Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Volám mnohých k Pokániu, aby mali Nádej na Večný Život na konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Kajajte sa, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Kajajte sa a budete Žiť. Ja vás Milujem a Záleží Mi na vás.

Nezanedbávajte ale pamätajte mať Prijímanie v Spomienke na Mňa. Vy Jete Moje Telo a Pijete Moju Krv v Spomienke na Mňa, na to kto reálne Som a na Najvyššiu Cenu, ktorú Som Zaplatil za vás z Lásky. Vždy majte Vďakyplné srdce ku Mne z Lásky, keď si pripomínate Moju Smrť. Máte Novú Zmluvu v Mojej Krvi. Ja Som váš Zabitý Baránok. Uctievajte a Chváľte Ma.

Prinášam pre vaše Pamätanie, Moju Lásku k vám. Nepohŕdajte Mojou Láskou, ako to mnohí robia. Niet nikoho Mne podobného a ani nikdy nebude. Ja Som Láska. Milujte Ma s celým vaším srdcom, dušou, silou a mysľou. Pamätajte, aby ste Mi ukazovali, že aj vy Ma Milujete a nechajte Ma vždy byť vašou Prvou Láskou. Nič nedokáže oddeliť vás od Mojej Lásky k vám. Nemilujte nič a nikoho viac než Mňa, Toho, o ktorom to všetko je.

https://www.youtube.com/watch?v=EHBTp86YsX4

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...