sobota 19. septembra 2020

Rieka krvi na pitie, všetky vody spravím krvou, kajajte sa, kajajte sa, kajajte sa!

Rieka krvi na pitie, všetky vody spravím krvou, kajajte sa, kajajte sa, kajajte sa! - 16. 9. 2020

Písmo: "Takto hovorí Pán: Po tomto poznáš, že ja som Hospodin (Ja Som): hľa, udriem palicou, ktorá je v mojej ruke, na vody, ktoré sú v rieke, a obrátia sa na krv." (Exodus 7:17)

Slovo: "Beda vám národy a ľudia zeme - vy vreteničie plemeno! JA SOM Večný, Svetlo Sveta. Už ďalej nenasledujete Moje prikázania a ustanovenia. Beda skazeným! Beda tým, ktorí sú urazení slovami Mojich prorokov a poslov! Dávam vám dýchať dym. Vídate oheň na nebi - avšak nečiníte pokánie Dám vám piť krv, i mor. Dám vám temnotu a smrť. Nebudete pokračovať vo vašom komfortnom živote! Priniesli ste kliatbu na vašu zem. Pošlem vám jeden mor za druhým, aby pokoril vašu vzdorovitú nadutosť. JA SOM HOSPODIN ZÁSTUPOV, HOSPODIN MOCNÝ V BOJI! Prišiel som ako BARÁNOK, vraciam sa ako LEV. Všetci skazení budú ako strnisko - piť iba krv. Spravím všetky vody krvou. KAJAJTE SA TERAZ! KAJAJTE SA TERAZ! MÔJ HNEV JE VEĽKÝ! KAJAJTE SA TERAZ!"

Jeden z komentárov k videu:
Prijaté proroctvo - Slovo: Teraz budete vidieť, že vaša zem bude potrestaná za voľby, ktoré ste urobili v minulosti. Nie ste schopní porozumieť tomu, čo prichádza, keďže veríte, že život pokračuje tak ako ho poznáte a že sa eventuálne vráti späť k "normálu". Nikdy nebudete mať späť váš "normál", keďže váš "normál" je zvrátenosť v Mojich očiach. Zaopatroval som vás. Toto sa skončilo. Ja vás nepotrebujem. Budete nariekať za Mnou a budete nariekať o pomoc, ale Ja nebudem naslúchať. Váš čas vypršal, keďže nemáte žiadne právo žiť. Veríte, že si môžete stvoriť váš svet perverzie a že budete zaopatrení. Nikto vám nič neposkytne. Nikto nebude naslúchať, keď poviete "Ó môj Bože", keďže to je váš zvyk. Nikto nemá vôľu starať sa o vás. Ja som býval ten, ktorý sa o vás staral. Budete vidieť trest, až dokým nezačnete nariekať za Mojím menom. Brali ste dobré Srdce Boha ako garantované a toto Srdce Boha už viac nie je ochotné. Idem vám priniesť to, čo potrebujete: Spravodlivosť!

https://www.youtube.com/watch?v=IMiNol6MKs0

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...