pondelok 14. septembra 2020

Nepriateľ je zúrivý

Nepriateľ je zúrivý – 14. septembra 2020

Nepriateľ je zúrivý, vie že jeho čas sa teraz rýchlo kráti. zvádzal svet a tých čo sú v ňom už príliš dlho a používa tých, ktorí patria k nemu, aby slúžili jeho plánom a úkladom a to je príčina, prečo dni sú zlé. nechce byť odhalený taký, akým v skutočnosti je. je otcom všetkých lží, zlodejom, ktorý kradne, zabíja a ničí a takí sú tí, ktorí patria k nemu.

Toto je dôvod, prečo svet je vo virvare a Nie v pokoji. Vo svete nebude Žiaden Pravý Pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja, iba virvar. Nedajte sa Nikým oklamať so lžami a s prázdnymi sľubmi. Dni sú zlé. Buďte múdri a bdelí, vždy na stráži, obozretní a Modliaci sa. Nestrácajte ostražitosť a nenechajte satana uchmatnúť vás nestrážených. Nasaďte si Moju Plnú Výzbroj každý deň, aby ste tak boli schopní Obstáť proti všetkých plánom a úkladom satana a tých, ktorí patria k nemu, ktorí pracujú pre neho a s ním. Buďte si vedomí vašich nepriateľov, ale Nebojte sa ich. Všetka Moc a všetka Autorita je Moja. Ja Mám veci pod Kontrolou. (Efezanom 6,10-20; Matúš 10,26-27)

Moji Praví Bojovníci Pravdy Nie sú zbabelci. Budú Stáť proti všetkým plánom a úkladom nepriateľa v týchto dňoch, aby činili Moju Vôľu, Nie ich vlastnú alebo tú iných ľudí. Duše mnohých sú v stávke. Víťazstvo je vždy zaistené so Mnou.

Tí, ktorí majú oči na videnie budú vidieť a tí, ktorí majú uši na počúvanie budú počuť a prijmú a akceptujú Pravdu, ktorú satan a všetci tí, ktorí patria k nemu, Nechcú aby prišla na Svetlo, aby bola Osvetlená v týchto zlých dňoch. Ja Som Svetlo sveta. Odhaľujem a Osvetľujem Mystériá, nové a skryté veci a tiež plány a úklady vašich nepriateľov a to dokonca Vopred. Toto je dôvod, prečo Ma Nenávidia a aj vy budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu. Buďte pevní, nepohnuteľní a odvážni, aby ste činili Moju Vôľu a jedine Moju Vôľu. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

https://www.youtube.com/watch?v=XK2hKoOU6ck

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...