piatok 11. septembra 2020

Bližšie a Bližšie

Bližšie a Bližšie - 11. septembra 2020 - Slová od Pána Ježiša.

Každý z vás musí Kráčať so Mnou stále Bližšie a Bližšie každý deň, pretože dni sú zlé. Takýto je čas, v ktorom ste.

Musíte Kráčať so Mnou stále Bližšie a Bližšie v Jednote, Zajedno v Duchu a Pravde. Naslúchajte Mi. Musíte Počuť Odo Mňa pre seba, aby ste boli schopní Nasledovať jedine Moje Poradenstvo a byť v Mojej Dokonalej Vôli. Budete Žiť Z Každého Slova, ktoré Prichádza Z Mojich Úst. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem a ako Chcem v Mojom Ustanovenom Čase. Čas je esencia týchto dní. Budem vás Osobne Inštruovať a Usmerňovať na každom kroku Cesty, až do úplného konca. Buďte ochotní a rozhodnutí Kráčať vtedy stále Bližšie a Bližšie so Mnou. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa veci vyvinú alebo Nie. Majte pravú Vieru vo Mňa, keď Kráčate stále Bližšie a Bližšie so Mnou. Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Zapierajte sa, dvíhajte váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu, Bližšie a Bližšie.

Toto je dôvod, prečo na vašom Osobnom Vzťahu so Mnou záleží. Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách. Musíte rásť vo vašom Vzťahu so Mnou každý deň a Nezačať stagnovať (stáť na mieste). Približujte sa stále Bližšie a Bližšie ku Mne. Ak sa Priblížite ku Mne, i Ja sa Priblížim k vám. Som vždy Verný, Nebudete Sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=BFLeWTKN1Ec




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...