nedeľa 20. septembra 2020

Obráťte sa, aby ste mali Nádej na Večný Život

Obráťte sa, aby ste mali Nádej na Večný Život – 20. septembra 2020 - Sväté Slová Ježišove k nám

Musíte sa všetci odvrátiť od všetkých vašich skazených ciest a zanechať ich, aby ste mali Nádej na Prijatie Odmeny Večného Života na konci. Mnohí sú zvedení a vo tme, pretože si vyberajú milovať tmu viac než Svetlo a preto ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Nie sú deťmi Svetla a iba klamú sami seba. Jestvuje cesta, ktorá vyzerá správne, ale jej koniec vedie len k smrti. Mnohí sa hrajú, Neberú vážne ich konečnú destináciu a Neuvedomujú si Čas Ani Hodinu.

Čas je podstatný v týchto zlých dňoch. Čas hry sa skončil. Čas Milosti príde ku koncu. Teraz je Čas byť múdri a Nie pochabí. Skazení sa musia odvrátiť a opustiť všetky ich skazené cesty a Nepokračovať robiť to, čo je špatné a zlé, ale robiť to, čo je Správne a Dobré v Mojom Pohľade. Ja Som Jediný Spravodlivý Sudca a Súdim každého Čestne a Správne, pretože Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Mám jeden štandard Pravidiel pre všetkých a Nielen pre niektorých. Nedávajte sa Nikým zavádzať so lžami a s prázdnymi prísľubmi.

Zachráňte seba pred večným zatratením Teraz a Nečakajte. Zajtrajšok Nie je prisľúbený. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Toto je dôvod, prečo musíte byť vždy Pripravení, Potešiteľní Mne a Nebyť v Nepriateľstve so Mnou. Buďte ochotní a rozhodnutí odvrátiť sa a zanechať všetky vaše skazené cesty Teraz, inak si ponesiete následky a budete za to musieť viniť len samých seba. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Ja Som Svätý a Nemením Sa. Vy musíte byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, iba čistí v srdci. Naprávajte vaše cesty, lebo dni sú zlé.


https://www.youtube.com/watch?v=kIxR6n3PPGQ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...