utorok 8. septembra 2020

Oslavujte

Oslavujte - 12. apríla 2020

Vždy Ma musíte Oslavovať. Ja Som Hoden byť Oslavovaný. Ctite a Velebte Ma za to, kto Som. Máte mnoho, za čo Ma Oslavovať. Mnohí z vás majú oveľa viac než mnohí ostatní. Oslavujte Ma s Vďačným srdcom. Oslavujte Ma pre Moju Veľkosť, Moju Dobrotu, Moju Milujúcu Vľúdnosť. Ja Som vždy Milostivý a Štedrý. Nikdy Ma nemôžete dostatočne Osláviť.

Mnohí Ma vôbec Neoslavujú, iba padajúcich mužov a ženy, pretože Ma Nepoznajú, Toho o ktorom to všetko je. Oslavujú tých ktorých poznajú, ktorých môžu vidieť a počuť. Nepoznajú Ma. Ja Nie Som ich Realitou. Nie Som Reálny a Živý pre mnohých, kvôli tomu Ma Neoslavujú.

Mnohí oslavujú to čo Nepoznajú. Chýba im pravé Poznanie o Mne a odo Mňa. Poznajte Ma Reálne a Oslavujte Ma preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. Ja Sa Nemením. Som navždy Rovnaký. Som Kráľom Slávy, Prvým a Posledným. Ten ktorý je, ktorý bol a ktorý má Prísť vo Veľkej Sile a Sláve v Zasľúbenom Čase. Som Kráľ kráľov a Pán pánov. Predo Mnou sa skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán. Budem Oslávený. Oslavujte Ma. Som Žiarlivý pre Slávu Mojich detí. Umožnite, nech je Oslávené Moje Meno.

https://www.youtube.com/watch?v=QzIOeiPaafc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...