piatok 11. septembra 2020

Myslíte si, že Ľudia sú Oklamaní alebo sú v Rebélií?

Myslíte si, že Ľudia sú Oklamaní alebo sú v Rebélií? - 10. 9. 2020 (varovanie ľuďom od brata Andreja)

Duchovná slepota a zvedenie, čiže bytie oklamaní, vedie k úplnej apostáze a rebélii proti Bohu, ak je vám hovorená pravda a vy ju odmietate. Dovoľte mi vyjasniť vám, čo mienim; mnohí ľudia sú oklamaní, ale to neznamená, že odmietajú Ducha Svätého; ja som bol oklamaný, mnohí ľudia sú oklamaní, majú zlú teológiu, ale Boh nie je ten, ktorý odmieta ľudí a vzdáva sa ich. Ježiš prišiel zachrániť ľudí pred našimi hriechmi, pretože On nás miluje, nezavrhuje nás za malichernosti. Len preto, že nesprávne rozumieme tomu, ako sa Ježiš vráti, čo sú anjeli a démoni, záhrobný život... atď, to neznamená, že Boh nás odmietne, ALE ak sme oklamaní pri niečom vážnom, vzťahujúcom sa k hriechu a potom je nám povedaná pravda a my ostávame ísť cestou klamu, vtedy začíname cestu rebélie, a rebélia vedie k SMRTI. Boh nám povie: "Choď preč odo Mňa ty ktorý-ktorá hrešíš, Ja ťa nepoznám", ak sme v rebélii. Mnoho rokov som nebol v rebélii, bol som oklamaný, bol som oklamaný aby som si myslel, že sa môžem poflakovať v hriechu, vo svete, že som mohol nasledovať len chútky môjho tela. Bol som oklamaný, že môžem byť len vlažným Kresťanom. Ale keď som počul kázať Božiu pravdu, kajal som sa a bol som usvedčený až do jadra duše. Ale ďalší počuli presne rovnaké evanjelium, ktoré som i ja počul, a zatvrdili si svoje srdcia, pokračovali hrať sa na pokrytcov, pokračovali chodiť do cirkvi, žiť dvojitý život, a to sa zmenilo na absolútnu rebéliu. Rebélia vedie k smrti. Z oklamania sa môžete prebudiť, keď vás Boh volá vyjsť z neho von. Oklamanie vedie k rebélii a rebélia k smrti. Ale ak práve teraz nie ste v rebélii, potom počúvajte hlas Ježiša Krista a odvráťte sa, viete, od rebélie a odvráťte sa od bytia slepými, od duchovnej slepoty ktorá vedie k rebélii a nenávideniu Boha. Sú ľudia, ktorí bývali rebelantskí, ktorí učinili pokánie, ale niektorí ľudia počúvajú pravdu deň za dňom a dňom a zatvrdzujú si svoje srdce, a presne tak ako faraón, ktorý si zatvrdil svoje srdce voči Bohu, následne BOH zatvrdil jeho srdce a Boh zatvrdí aj vaše srdce. Faraón NIKDY neučinil pokánie. Ak sa nekajáte, kým je ešte dnešok, tak prichádza sem čas, kedy nebude už žiadneho návratu, a mnohí ľudia prekročia ten bod. Pôjdu od bytia duchovného oslepnutia cez oklamanosť až ku absolútnej rebélii, k bodu žiadneho návratu. My smerujeme k tamtým dňom ŽIADNEHO NÁVRATU, k času ktorý je nocou. Budete sa kajať, kým ešte máte šancu, kým vám ju Boh stále dáva, predlžujúc vám príležitosť k pokániu? Kiež Ježišova zhovievavosť je s vami.

https://www.youtube.com/watch?v=cPMwXrsGSHc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...