piatok 25. septembra 2020

Naslúchajte a Venujte Pozornosť

Naslúchajte a Venujte Pozornosť – 25. septembra 2020 – Ježišove slová k nám

Musíte Mi Naslúchať a Venovať Pozornosť tomu, čo Vravím a Odhaľujem vám, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. zviedol už mnohých so všetkými jeho lžami a úkladmi. Toto je dôvod, prečo mnohí sú v temnote a na nesprávnej ceste k večnému zatrateniu. Pokiaľ sa neprebudia, nebudú Mi Naslúchať a Venovať Mi Pozornosť, ich jedinej Nádeji na Večný Život, zahynú, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia.

Ja Som jediný, kto Dokáže Osvetľovať a Odkrývať všetky skryté veci, nové veci i mystériá. Musíte Vyhľadávať, aby ste Počuli Odo Mňa, ale musíte Naslúchať a Venovať Pozornosť, keď k vám Rozprávam. Rozprávam tak ako Chcem a kedy Chcem a v Mojom Čase. Môj Čas Nie je váš čas. Naslúchajte Mi a Venujte Mi Pozornosť. Udržiavajte sa Zameraní na Mňa a Moje Večné Kráľovstvo. Je mnoho práce, ktorú treba Vykonať v tomto čase. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Mám veci pod Kontrolou. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slovo sa Nevráti ku Mne Naprázdno, ale Uskutoční všetko čo Chcem a ako Chcem a v Mojom Ustanovenom Čase.

Dobre si toto zvážte, Naslúchajte a Venujte Mi Pozornosť, tomu čo Robím a Vravím. Čas je esenciálny v týchto dňoch. Mnohí zomierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života.

Buďte v Jednote so Mnou, Zajedno v Duchu a v Pravde, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Toto je Mi Potešiteľné. Kráčajte so Mnou každý deň a Nasledujte jedine Moje Rady. Ak Mi Naslúchate a Venujete Pozornosť, nebudete Nikdy v temnote, pretože Ja Som vaše Svetlo.

https://www.youtube.com/watch?v=f91ZC9vAQIY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...