nedeľa 13. septembra 2020

Prebudení alebo Spiaci

Prebudení alebo Spiaci –  13. septembra 2020

Ste buď prebudení alebo spiaci. Mnohí sú stále spiaci a vo tme. Vyberajú si milovať tmu viac ako Svetlo a preto sú ich skutky zlé a Nie Dobré. Pokiaľ sa neprebudia a nebudú sa kajať a neodvrátia sa včas od všetkých svojich skazených ciest, zahynú. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie.

satan Nechce aby sa spáči prebudili, pretože vie, že jeho čas sa rýchlo míňa a vyskúša spraviť všetko čo vie, aby ich udržal spiacich a v temnote so všetkými jeho lžami. Kvôli tomu sú mnohí zvedení, veria jeho lžiam akoby to bola pravda. Všetky tie veci, ktoré sú Mi Ohavnosťou, mnohí Nielenže tie veci schvaľujú, ale sa aj sami na nich podieľajú a robia ich. Sú v Nepriateľstve so Mnou a Nie sú Mi Potešiteľní a Nie sú Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva, pokiaľ neučinia pokánie. Nebude tam Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia.

Tí ktorí sú prebudení, vy ste Moje deti Svetla. Nikdy nebudete v temnote, pretože Ja Som vaše Svetlo. Kvôli tomu musíte zostávať so Mnou, inak budete v temnote a zaspíte. Kvôli tomu mnohí stále rýchlo zaspávajú.

Buďte bdelí a zostávajte prebudení, vždy obozretní a Modliaci sa, pretože dni sú zlé. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Jedine Moju Cestu, keď vás Osobne Poúčam a Vediem, až do úplného konca. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život, mimo Mňa nie je Žiadny iný a ani Nikdy nebude. Som Svetlo sveta. Buďte Mojimi deťmi Svetla a Nie tmy, akými ste bývali, inak len klamete samých seba. Prebuďte sa spáči, skôr ako na to môže byť už navždy príliš neskoro. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Zvážte si to a uvedomujte si čas, v ktorom ste.






https://www.youtube.com/watch?v=G7_vfYYscgo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...