sobota 12. septembra 2020

Buďte Múdri

Buďte Múdri – 12. septembra 2020 - Slová Ježišove k nám.

Vy sami musíte byť Múdri a Nie pochabí v týchto zlých dňoch. Vždy budete mať pochabých medzi vami. Je to voľba. Vyberáte si byť Múdri alebo pochabí. Pochabí sú budú niesť následky, pokiaľ neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest. Tam nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. To je dôvod, prečo Poviem mnohým v ten Deň, Choďte Preč, Ja Som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. Pochabosť vedie len k večnému zatrateniu. Jestvuje cesta, ktorá vyzerá správne, ale jej koniec vedie k smrti. (Matúš 7,21-23)

Buďte Múdri a Naslúchajte Mi a budete mať Nádej na Večný Život na konci. Pochabí nemajú Žiadnu Nádej, pokiaľ nečinia pokánie. Ja Som vždy Plný Milujúcej Vľúdnosti, Milosrdný a Štedrý. To Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie preto, aby mali Nádej na Večný Život. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Kvôli tomu Volám hriešnikov k pokániu z Lásky a pretože Mám Starosť. Buďte Uzmierení a vždy v Pokoji so Mnou. Ja Som Ten, kto rozhodne o vašom Osude na konci. Som Jediný, kto Dokáže Písať Mená do Knihy Života a zase aj mená Odnímať. Buďte Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, len čistí v srdci. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte oklamaní a nedajte sa nikým oklamať so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. Vaša konečná destinácia je vo vašej vlastnej zodpovednosti. Buďte múdri a Nie pochabí.

Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Jedine Moju Cestu, až do úplného konca a nebudete sklamaní. Nebude to márne pre Múdrych. Buďte Múdri.

https://www.youtube.com/watch?v=ihiP1hZgBLs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...