sobota 5. septembra 2020

Proroctvo naplnené informáciami, ktoré práve teraz potrebujete počuť!

Proroctvo naplnené informáciami, ktoré práve teraz potrebujete počuť! - 4. septembra 2020, 5:46 hod.

 [Písmo: Jeremiáš 5:28 "Stučneli, lesknú sa; zašli až priďaleko v nešľachetnosti. Pravoty neriešia, pravoty siroty, a pritom sa im dobre vodí, ani nesúdia súdu chudobných. 29 Či nemám ich pre tieto veci navštíviť? vravrí Pán. Či na takom národe, ako je tento, nemá sa pomstiť moja duša? 30 Strašná vec a ohavná deje sa v zemi."]

Vyrástli na tučných a uhladených. Ich skazenosť nepozná žiadne medze. 'Či ich nemám potrestať?' vraví Pán. Použijem Moju silu a moc - Moje stvorenie - oheň, vietor, krúpy, záplavy, ľad a sneh, zemetrasenia a výbuchy sopiek, celosvetové hladovanie, nákazu a mor. Pyšný bude pokorený, bohatý učinený chudobným. Oni nezaobchádzali čestne s tými, ktorí potrebovali pomoc. Utláčali vdovy a chudobných.
Pošlem surových bojovníkov do vašej krajiny - brutálne beštie! Vy, tvrdošijní ľudia, pokoríte sa predo Mnou! Kráľovstvá sa idú meniť. Národy budú spustošené, vydrancované vojnou. Tma pokryje krajinu. Zlí muži milujú zlo - môžu skrývať ich zlé skutky pred svetlom. Deti, máte medzi vami Moje majáky svetla. Dbajte na varovania, ktoré vám posielam! Nebojte sa, JA SOM S VAMI!"






















Na Zemi sa schyľuje k trom dňom temnoty:
http://www.magnificat.sk/tri-dni-temnoty/
https://tribulation-now.org/three-days-of-darkness/



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...