sobota 19. septembra 2020

Nevezmite si žiadnu značku ani pečiatku, nebezpečenstvo prichádza!

Nevezmite si žiadnu značku ani pečiatku, nebezpečenstvo prichádza! - 18.9.2020 okolo 4.hod. ráno.

Písmo: "A pôsobí, aby všetci, malí i veľkí, bohatí i chudobní, slobodní i sluhovia, prijímali rytú značku na ich pravú ruku, alebo na ich čelo: A aby žiaden človek nemohol kúpiť ani predať, iba ten, kto má značku alebo meno šelmy, alebo číslo jej mena. Tu je múdrosť. Nech ten kto má porozumenie, spočíta číslo šelmy: lebo je to číslo človeka; a jeho číslo je šesťsto šesťdesiat a šesť." (Zjavenie 13: 16-18, KJV)

Prepis sna: Stroje Billa Gatesa na pečiatkovanie "tetovaním z kvantových bodiek" (Quantum Dot Tattoo) boli všetky pripravené a ľudia sa zhromažďovali ako stádo, aby sa dali označiť. Sedela som s mojou rodinou a skúšali sme vymyslieť nejaký plán - cestu ako sa vyhnúť označkovaniu. Nemali sme plán... Dnes v modlitbe som sa spýtala PÁNA na ten sen: "Prečo som dostala tento sen?" - Pátrala som. Odpoveď: "Musíš rozprávať. Povedz Mojim deťom: 'Nevezmite si žiadnu značku ani pečiatku na žiadnu časť vášho tela. Toto je systém šelmy - nebuďte zvedení! Protivník a jeho spojenci vytvorili tento systém poddanstva, ktorý ide proti všetkému, čo je dobré. Lžami budú klamať davy ľudí. Zhromaždia prominentné svetové figúrky a lídrov, aby rozprávali pre ich záujmy, pokúšajúc sa presvedčiť vás, aby ste ich nasledovali. Oni patria k šelme. Zvážte si toto varovanie! Nebuďte ako tí spiaci! STOJTE PEVNE SO MNOU - JA SOM! Nenasledujte svet! Hneď teraz odstúpte preč od všetkých svetských ľudí a aktivít! NEBEZPEČENSTVO PRICHÁDZA - BUĎTE PRIPRAVENÍ!'"


https://www.youtube.com/watch?v=nq6ZRUasxkE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...