utorok 8. septembra 2020

PRESKÚMALI STE SEBA?, pýta sa Pán

PRESKÚMALI STE SEBA?, pýta sa Pán - 16. mája 2020

Písané Slovo: Lukáš 12,43 "Požehnaný je ten sluha, ktorého, keď príde jeho pán, nájde tak robiť."

Živé Slovo: Ja som Kalich života. Sväté je Moje meno. Ja som Pravda. Mám oblečené rúcho spravodlivosti. Čo ste sa doposiaľ naučili? Sú vaše oči teraz otvorené? Poznáte moje cesty? Kde je uložený váš poklad? Priblížili ste sa ku mne? Odpovede k týmto otázkam sa nachádzajú vnútri teba. Pokroč dnes vpred a preskúmavaj seba.

preložené z HAVE YOU EXAMINED YOURSELF _, asks THE LORD
https://www.youtube.com/watch?v=aItI-Bu1b0U

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...