štvrtok 24. septembra 2020

Buďte Pevní vo vašej Viere

Buďte Pevní vo vašej Viere – 24. septembra 2020 - od Ježiša

Musíte byť Pevní vo vašej Viere, Dôverujúci Mi, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Nezatúlavajte sa odo Mňa Ani nebuďte zvedení v týchto zlých dňoch. Zostávajte so Mnou, až do úplného konca a Nedovoľte nikomu odvábiť vás preč odo Mňa, so lžami a s prázdnymi sľubmi.

Mnohí odpadli od ich Viery vo Mňa a nasledujú zvodcov, vlkov v ovčích rúchach, ktorí ich zlákali preč odo Mňa, so lžami a s prázdnymi sľubmi a ďalší odpadnú. Dobre si to zvážte a buďte Pevní vo vašej Viere vo Mňa, buďte nepohnuteľní.

Váš Vzťah so Mnou musí byť Pevný v týchto dňoch. Je ponechaný na vašu zodpovednosť a vy musíte na ňom pracovať. Všetko je to medzi Mnou a vami. Poznajte Ma Reálne a to, čo Dokážem urobiť, vtedy budete Silní a Pevní vo vašej Viere a Nebudete Pochybovať o Mne. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Nechajte vašu Vieru byť Pevnou vo Mne. Ja Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Buďte Pevní vo vašej Viere až do úplného konca, Nebude to márne.

Vaša Viera bude skúšaná, mnohokrát a rozličnými cestami v týchto zlých dňoch. Skúšky a súženia budete mať. Vytrvávajte a znášajte ich, Víťazstvo je vždy zaistené so Mnou. Vkladajte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Robím čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Vypracúvam všetky veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Mám Kontrolu a Nemením Sa. Buďte Pevní vo vaše Viere vo Mňa, Toho, o ktorom to celé je.

https://www.youtube.com/watch?v=SO-oV6aCEiM



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...