utorok 8. septembra 2020

Priprav sa Moja Nevesta, očakáva ťa slávne vymenovanie!

Priprav sa Moja Nevesta, očakáva ťa slávne vymenovanie! - 19.mája 2020

Písmo: 1.Sol.4,14-18



Slovo: Vaše telo je chrámom Pána. Čistím svoj chrám. Vyznávejte vaše hriechy jedni druhým. Priprav sa moja nevesta, čaká ťa slávne vymenovanie! Pripravujem všetko potrebné. Som pripravený zjaviť sa v oblakoch. Aký to slávny deň!

Bolo to napísané, vám to bolo povedané a teraz je to náhle pred vami. Času je málo. Zlí budú pracovať dlho do noci. Už žiadne slzy, žiadny plač. Systém šelmy je pripravený. Na Zem prichádza čas, aký nebol vidieť nikdy v ľudskej histórii. Po ukázaní a odchode, tí čo zostanú pozadu, budú plakať na kolenách a volať o milosť. Počkajte ešte chvíľku, čoskoro budete so mnou v dome môjho Otca.

preložené z RAPTURE ALERT!   PREPARE MY BRIDE , A GLORIOUS APPOINTMENT AWAITS YOU!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...