utorok 15. septembra 2020

Som Všemohúci

Som Všemohúci - 10. marca 2021

Som Všemohúci, Boh bohov, Kráľ kráľov a Pán pánov. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán.

Som Alfa a Omega, Prvý a Posledný, Začiatok a Koniec, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, v Sile a Veľkej Sláve v Určenom Čase. Všetko má svoj Čas a Ja všetko Riadim.

Som Všemohúci. Buďte vždy Pokorní, v Bázni a Úcte ku Mne, preto, Kto Som a preto, Čo Dokážem Urobiť. Nie Som len Láska, ale Som aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom. Som Jediný, ktorý Dokáže Uvrhnúť do Pekla. Píšem mená Do Knihy Života a Som aj Ten, ktorý Dokáže mená Odnímať. Nebuďte oklamaní. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane" Ma Uvidí, Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo, Iba čistí v srdci. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Ak Neučinia Pokánie a Neodvrátia sa včas od všetkých svojich skazených ciest, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Buďte Uzmierení a vždy v Pokoji So Mnou, vašou Jedinou Nádejou na Večný Život na Konci a koniec to oznámi.

Všetci môžete Poznať Ma, Toho V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Toto je to, po čom Túžim pre každého. Hľadajte aby ste Ma Poznali a Nikdy nebuďte uspokojení s tým, čo už O Mne Viete, ale Hľadajte, aby ste Ma ešte Lepšie Poznali. Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Činím veci Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné, Mojou Cestou, pretože Som Toho Schopný. Som Všemohúci.

Niet Nikoho Mne podobného a ani Nikdy Nebude, iba zvodcovia. Nedajte sa nikým oklamať Ani Zlákať vás Preč Odo Mňa, so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Ak Ma Usilovne Hľadáte, Nájdete Ma. Ja Som váš Zdroj Života.

https://www.youtube.com/watch?v=5KlVXpKnF6s


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...