streda 2. septembra 2020

Je to preto, že Ma Nepoznajú

Slová Pána Ježiša k nám:

Je to preto, že Ma Nepoznajú 2. septembra 2020

Mnohí sú už zvedení a v temnote, pretože Ma Nepoznajú, Toho o ktorom to celé je, Reálne pre nich samých. Chýba im pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Nemajú Osobný Intímny Vzťah so Mnou. To je dôvod, prečo mnohí hynú, je to preto, že Ma Nepoznajú, to kto Som a to čo Dokážem robiť. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život a mimo Mňa Nie je Žiadny iný a ani nikdy nebude. Ja Som Ten, ktorý Dokáže Písať mená do Knihy Života a opäť ich aj Odnímať. Ja Som jediný Ten, kto Dokáže uvrhnúť do pekla. Ja Som jediný Spravodlivý Sudca, Súdim každého Správne a Čestne.

Mnohí Ma Vyznávajú len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Uctievajú to, čo Nepoznajú. Je to preto, že Ma Nepoznajú, Toho v ktorého Veria, Reálne. Sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými obradmi. Nemajú Žiadny Osobný Intímny Vzťah so Mnou.

Je to ponechané na každého vlastnú zodpovednosť Spoznať Ma Reálne. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Ak Ma usilovne Hľadáte, tak Ma Nájdete. Ja Som vždy Verný. Ak sa Priblížite ku Mne, Ja sa tiež Priblížim k vám. Buďte Uskutočňovateľmi a Nielen púhymi poslucháčmi. Hľadajte Ma Až Kým Ma Nájdete. Nikdy nebudete sklamaní a nebudete znova rovnakou osobou. Ja Som Živý a Rozprávam. Počúvajte Ma a Počujte Odo Mňa a Nenechávajte sa nikým zvábiť preč Odo Mňa so lžami a s prázdnymi sľubmi, pretože Ma Nepoznáte.


https://www.youtube.com/watch?v=UMrwS_XbWzo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...